Reklamační formulář

Postup při výměně zboží
  1. Vytiskněte si reklamační formulář a vyplňte jej.
  2. Ve formuláři zaškrtněte pole „Výměna zboží“.
  3. Uveďte důvod, který bude následně vyhodnocen jako oprávněný či neoprávněný.
  4. Vyplněný formulář zašlete spolu se zbožím a kopií účtenky jako obyčejnou zásilku bez dobírky na adresu Wi s.r.o., Na Žertvách 34, 180 00 Praha 8.
  5. Po přijetí zásilky a kladném vyhodnocení Vám bude nové zboží zasláno na adresu zapsanou v reklamačním formuláři.
Postup při vrácení peněz
  1. Vytiskněte si reklamační formulář a vyplňte jej.
  2. Ve formuláři zaškrtněte pole „Výměna zboží“.
  3. Uveďte důvod, který bude následně vyhodnocen jako oprávněný či neoprávněný.
  4. Vyplněný formulář zašlete nejdříve emailem na info@web-integrator.cz a následně zboží s kopií účtenky jako obyčejnou zásilku bez dobírky na adresu Wi s.r.o., Na Žertvách 34, 180 00 Praha 8.